Tuesday 26 January 2010

做家姐的啟示

肚裡的bb已經有6個月大了, 澄澄已經接受將來有一個成員加入我們的家庭.

起初, 所有人都跟她說, 你大個了, 做家姐, 要幫手照顧細佬, 要乖, 要自己學習照顧自己.....這些積極的調兒, 希望幫澄澄接受要做家姐的事實, 因為怕細佬出來後, 她會妒嫉. 但是, 我想沒有人真心的希望當別人的家姐/哥哥. 為什麼有細佬/妹妹就要自己顧自己, 就算沒有細佬/妹妹, 自己都要學習獨立, 都要學習分享. 為什麼有細佬/妹妹之後, 我要做一個家姐/哥哥? 每個人都是個體, 做父母的當然想子女和諧共處, 你幫我, 我幫你. 但是, 如果父母每次都要說, 你做哥哥的要讓妹妹, 你做大的要做榜樣. 我想說, 我其實並不喜歡做大的, 只是我早出世多幾年吧..

所以, 最近我很少在澄澄面前提細佬, 之前幫她穿衫時, 我會說你自己試下穿, 因為第時細佬出世時, 媽咪可能無時間幫你, 你要學習自己做. 現在我會說, 穿衫其實好簡單, 你都識既, 老師都有教你. 你可唔可以做比媽咪睇下. 自從自己刻意將用詞潤飾, 不要比較, 不要偏心. 澄澄的行為大有進步, 她會要求我不要幫她, 要自己做. 雖然她只是3歲孩子, 但她確是很成熟, 她明白要愛細佬, 並不是因為她比他大, 並不是因為別人叫, 而是她真心的愛細佬. 問她, 你愛邊個多d? 她說, 她愛媽咪, 愛爸爸, 愛細佬同愛姐姐(是工人姐姐).

幸好自己都是別人的家姐, 明白當姐姐的感受. 也幸好我父母從來不比較, 所以我是一個開心的大家姐. 我從父母學習到的, 希望可以應用出來, 給澄澄一個好經驗.

2 comments:

ee said...

i wish i was the eldest one, so i can 'order' my younger sister+brother lor. Dear sis, you should be happy as you are the eldest one, so as ching ching ar.

Little Ching said...

你都係家姐.. 你都可以order細佬做野..聽唔聽就另計啦.. hee hee