Saturday 6 October 2007

影靚相

大家都知我唔係好好喜歡影相,皆因我低調亞麻..但媽咪同daddy想我留倩影.所以我都好合作,儲足精神在下午六時去影樓啦...個日係熱d,攪到我未上去就出晒汗.仲要去到間影樓係到裝修.要拿拿聲去另外一到.終於六點半到影樓.我見到d佈景好開心, 好多佈景好得意.媽咪為我選了五個造型,有沙龍,廚師,nurse,麥當當,洗手間... 好啦,我開始就係影沙龍...原本好地地...點知我見影咁耐..我就不耐煩..係要媽咪抱..媽咪估我肚餓,daddy餵我食奶..但d攝影哥哥話,唔好俾我食晒,唔係會蛤眼瞓..下...影相唔俾有飽飯食..好衰呀..

所以我影美女廚師.都係麻麻地..不屑囉..叫我笑..我肚餓喎..於是,就第二個造型..nurse..好啦..一坐我就哭.. 似病人多d喎...媽咪同daddy都無晒符..仲同哥哥講想等下次再影..

係呢個時候,有位哥哥攞d星星餅俾我食..嘩!!星星餅.我未食過...媽咪擔心我唔識食..哈哈..我又點會唔識食呢..一有餅..什麼都得.. 洗手間定係三點式..ok...之後,仲做埋朗朗..攪點..跟住daddy堆單走人..十點十五分...足足4個鍾..下次..都係唔好啦..

遲d有link.再同大家分享..






No comments: