Sunday 21 October 2007

亞宏&carol結婚

是日去飲...daddy做兄弟,所以姑丈/姑姑特登車了我,亞妹同澄澄過海去飲..真係唔該晒.. 唔洗攪到咁呢hea...澄澄去到酒樓俾人包圍住,情況有d似,d fans攞簽名咁...同一時間,出面影相last call. 所以..zip一聲, d人走晒出去影相...我就拿拿聲餵奶..澄澄唔係好肯飲..

好啦到開席..全場lightoff,各人預備拍手,澄澄見我地係咁拍,佢當然唔執輸,係咁拍,仲以為的uncle & antie同佢玩tim. 所以佢好開心,就算我抱佢瞓緊時..一聽到拍手,就彈起,自己係到拍手同笑...好可愛!!

我地最後同主人家影了一副相,就走了, 因為我地沒有用自己的camera影相,所以..無相post!!

同場加映: 我的第一步
演員:9個月的澄澄
上映日期:不日上映 (主要係upload唔到條片)

故事背景: 話說一名好喜歡小動物的小b.有一次,在times square見到一頭太,未識行的她,為了親近它,景不知不覺中了圈套.....

No comments: