Tuesday 12 August 2008

迪士尼之旅 - 第三回



哈哈.. 是我寫得慢還是有太多東西想寫下呢. 竟然將2日1夜的行程分了幾回. 我越來越欣賞那些每天都更新blog的bloggers. 恆心這回事, 我真是要好好學習. 如果我都做不好, 澄澄又豈能會做得到甚至更好呢? 不過, 我有後著. 因為...登登登....我家有位爹d, 他是出名的"恆心王", 有了他, 我再差, 澄澄也找到學習對象...哈哈.. 這個媽咪真是... (有時我都覺自己真是很無聊+無用呢!!)

話說回來, 我們check-in完, 游過水, 出東涌吃晚飯後, 又要趕著回迪士尼去看9:00的煙火時間. 這一次再坐老鼠車, 小朋友完全失控..





很難才來張合照呢.


再一次苦練雙環項目



誰玩得開心?



爹d是也..


我們在差不多8:45進入迪士尼


我們排好陣勢去迎接即將發放的煙花






趁有時間, photo pls.


呢張好似key落去咁..


我們的傻瓜機真的太差了, 完全影不到煙花!!


同一方向, 同一夢想. 我們就是奧運(父女)!!


看完煙花, 我們就來到不同的店舖. 主旨: 涼冷氣









我們睇的多, 真正買的少. 其實無買野..heehee..

係時候在夜間的迪士尼進行放羊行動.




小朋友真是小朋友, 經過一天的活動, 大家都friend了起來



他們不是friend, 是兄妹喔..很相親相愛呢!

No comments: