Tuesday 13 January 2009

台灣遊記1

我好像未曾寫過遊記, 我怕自己寫得悶, 會嚇怕街坊. 但是這次的聖誕台灣遊, 真的很開心. 我很想記錄今次的旅程, 也讓記憶嘗未成熟的澄澄留下一些片段, 等她長大後, 知道她人生的第一次坐飛機是怎麼樣.

說起這次旅行, 首先要多謝asiamile. 如果唔係我地呢d貪小便宜的, 要o係唔知邊年邊月要用晒d分. 應該唔會造就咗今次的聖誕節去旅行, 你知啦, 旺季去旅行就好似同自己個荷包過唔去咁. 乜都加, 機票同酒店房又無, 總之, 我咁耐都未試過大時大節去坐飛機!! 我地係2008年4/5月就用我地既asiamile積分, 其實主係用echeung & shuishui 既分....唔理大家12月25日有無野做.. 都一定要去旅行...咁點解會係台灣, 一字咁淺.. 因為剛剛夠分換6張台灣來回機票. 其實我地都想去歐洲呀, 美加咁.. 但係無分&無蚊..

開始旅程, 我心真興奮!


來一幅大合照, 未玩已經開心定先..我地六個+澄澄, 第一次呢個組合一齊坐飛機


澄澄第一次近距離看飛機...很大嗎?? 因為澄澄未夠2歲, 沒有自己的位. 所以, 要坐媽咪大脾. 但係$就要照俾. 不過, 只係10% of 正價機票. 由於, 機票是舅父代辦. 人地票務部問舅父: 機票包尿片, 請問個bb著咩碼? 舅父問: 咁有咩碼? 票務員: 有大,中,細. 舅父答: 佢好細粒, 應該係細碼. 票務員: 佢記大? 舅父答: 差不多兩歲. 票務員: 咁不如著中碼, 因為通常差不多兩歲係著中碼or大碼. 舅父答: 都好!!

後記: 舅父呀, 其實呢澄澄是細粒, 不過個pat pat都幾有肉地, 佢係著大碼lor..



坐係經濟客倉.. 我地只可以影到呢d大頭.. 想影後d都唔得..



好快, 我地就到達.....桃園機場.....



不過, 我地要落地簽証, 又要換$, 我地呢d唔洗急, 但是緊要快, 都攪了大半個鐘先出得機場




一場黎到, 影張相先..

我們四日三夜的旅程會係點呢? 湊住個2歲唔夠的人子, 我地攪唔攪得點呢? 呢班完全無plan的六神合體, 會唔會中途有爭執呢??? 下回分解..

2 comments:

Anonymous said...

最後幾張好似係永x書院影!

said...

好吸引呢...唔使急呀,仲繄要快d有下回分解.