Thursday 2 April 2009

慢吞吞太曼之旅一

我們受夠了!!! 在這個乍暖還寒的日子, 想穿短tee透透氣, 氣溫卻降回17/18度...激氣!!

來一次慢吞吞的旅程, 給我們熱烘烘的陽光!! 可惜, 上網check天氣...曼谷, 有雨及幾陣狂風雷暴!!!! 天呀....貴人出門招風雨, 自古有之...我想向天大叫: 我> > 不是貴人呀!!!!! 不過, 由於未能肯定我們的團友有無一個或半個是貴人囉..所以放棄大叫!! 那些疑似貴人有: 婆婆 & 公公, 麻麻, ee & echeung, 澄澄 & 媽咪.

我們為了慳得一蚊得一蚊的信念. 所以, 今次坐uo去曼谷..咩叫uo?? 我都係今次先知有間叫hong kong express的航空公司, 簡稱ufo無咗個friend..uo!! 其實都係唔好意思講個特惠價出來..總之包埋tax, $1400有找. 真係抵到呢...呢個價係親情價!! 至於, hotel呢, 經過ee上網5-6個鐘頭, 得出來的結果是...$620晚的grande centre point. 呢間hotel, 不用多說, 一個字: !! 無論地點, 環境, 設施是我住咁多次曼谷最舒服的. 當初說$620, 我都以為是五流貨色. 但一入lobby, 我就知我們的選擇是正確.

我們第一個行程是去半島食魚旦河~ Provence. 湯底好好味, 有幾好味我就唔識講.. 不過, 好味到食晒先記得要影相lor..

之後, 我們在林真香上滿銀彈, 出發往siam...路是由人行出來, 真的不假. 4點的西斜, 帶點悶熱的天氣,一條人來人往的天橋, 6大1小的貴人, 用"掉極力指"的塞車速度, 一步一步走到siam paragon/sima centre. 看似完成壯舉, 原來只是為了一杯凍檸茶&單骨雞翼.

在siam centre打個轉, 等埋凱晴一家, 我們就來到Ban Khun Mae食泰國菜. 凱晴一家早我們一天出發, 又同樣住在grande centre point, 所以, 我們有時一起活動, 讓2個小俏皮可以有個同伴玩玩. 由於, 我們的肚子已半飽, 我們並沒刻意給這間泰國菜評分, 但所有食物沒有吃剩. 好唔好味, 真係要親身試過至知, 但下次我會再食lor. 之後, ee話附近有間食mango好好味, 最啱在此食dessert.

夜己深, 小女孩都係時候回酒店休息. 剩下婆婆 & 公公, ee & echeung再戰"魚翅粉絲煲".

計計數, 我們下午6個鐘, 食了4餐, 有人食了5餐. 究竟是我們是餓過頭, 定係唔知飽. 我寫都覺得飽到嘔, 我們不是貴人, 應該是餓個鬼lor..

Provence
Location : 半島內

Ban Khun Mae
Location : Siam Square, Novotel酒店對面

3 comments:

Joshua said...

我地影D相, 我會燒隻CD俾你

Little Ching said...

唔該晒..貴人一號

Brian Cheung said...

你地就爽啦