Friday 3 April 2009

慢吞吞太曼之旅三

今日我地好醒.. 因為我地一早係香港book定架van仔去四周遊覽. 價錢都幾貴, 要hk$900/10hours.

原本plan的旅程, 感覺有點悶. 於是, 我們就改去小朋友至愛的farm到玩. 係呀. 我去咁多次, 都唔知bangkok有個farm. 呢個Farm Chakchoi, 由hotel去, 大約2個半鐘. 因為係要去另外一個省的. 原本我們俾的$900, 個agent話唔夠. 所以要收多hk$100. 即係$1000車費, 6大1小. 但係入場費只係b$250.

很臭呀...



上了車, 就出發圍farm遊





點解婆婆掩面呢..因為有太多flies啦..


你睇影相都唔張開口..你就知幾多flies..


睇cowboy表演, 澄澄都話自己係cowboy..


麻麻很有耐性話比澄澄聽cowboy做d乜


cowboy表演, 都幾好睇嫁...我們很開心耶



呢隻馬好似真咁, 會動的.


澄澄自己騎馬. 好威wor..佢返到香港, 成日話自己騎過馬...


麻麻拉頭馬


公公&婆婆又係拉頭馬


坐馬車, 澄澄係cinderlla啦..


佢地望d咩呢


原本狗仔趕羊. d羊真係好攪笑


呢到d羊d毛好長..



澄澄很開心, 因為見到好多動物.



第一次餵小動物吃, 心情緊張



有d驚



不過, 好快就喜歡啦..

澄: 鹿鹿..你要食咗先得嫁..唔係澄澄姐姐唔比你..


澄澄係到做咩呢?


好叻咁..自己餵牛仔飲牛奶..


澄: 你唔好飲得咁大力啦!! (攪到澄澄都企唔穩啦...)


見你地飲得咁開心.. 我又飲先..umm..milk..好好味!


澄: 呢d係澄澄姐姐嫁, 唔係你地嫁! (唔好牛咁眼望我wor)


我地玩完個farm, 已經用了2個半小時. 之後, 我們在場外嘅chok chai steak hut 食非常fresh兼好好味的steak. 同埋買手信.

我們個個真係玩得很開心及有一個不一樣的thai trip難忘嘅经歷. 下次同小朋友來, 一定要再來這個farm chakchoi呀. 我們回程返酒店嘅路上有, 葡萄園、粟米園、factory outlet, 沿路有新鮮栗米及熱粟米擺買, 好甜,好好味. 新鮮葡萄汁超好喝, 正! 不過, factory outlet就麻麻地.

我沒有時間寫咁多關於Farm Chakchoi 的資料, 不過, 這兩個web已經寫得很好了.
http://www.thailandfans.com/forum/viewthread.php?tid=39452&highlight=%2Bdavit
http://www.thailandfans.com/forum/viewthread.php?tid=39455&extra=&highlight=%2Bdavit&page=1

No comments: