Sunday 23 December 2007

sing carol

今年有小小奇怪, 我地係12月23日佈佳音. 個日世豪要rehersal平安夜祟拜, 所以又無佢份. 有時,都幾無奈,佢always要rehersal. 不過, 我們相信上帝會賜福給我們,所以, 不能這麼計較.

於是, 我們一群mic團員約了中午時段在星光大道等.第一場是星光大道, 第二場新世界中心.


嬸嬸同早叔叔

祖兒姐姐+力cold姐姐

都好多人嫁..唔講得笑

喂..姊妹們.呢邊..

我地行去新世界中心

黃澄小朋友雖然無份唱, 但佢非常搶鏡. 在詩班面前dancing啦, 加上, 佢個副賣醉式行路..真係笑死人.仲有同埸加映佢見到小朋友..笑到好似執到金咁..真係攪笑..唯獨苦了我...好似捉雞仔咁..亞女唔好走咁遠..唉唉..亞媽唔易做喔!!


媽咪..有個小朋友係到呀..

嘩..勁攪笑..bb..bb

我要dancing呀..媽咪:no啦..我好累啦..

thira cell 強搶嬰孩

呢次係琛&貓強搶嬰孩@

No comments: