Saturday 26 January 2008

寧靜的一天

今天是世豪第一天上學,那課程是密集式.這天更是朝9晚10.相信是挺難捱的.但以世豪的毅力,他必然跨過. 所以, 今天只有我同澄澄在家.但以我這個愛逛街的媽媽, 怎會放過大解放的一天.所以老早就約好同樣愛逛街,甚至比我更甚的我亞妹同我亞媽. 我亞媽是史上能一眼關7的亞媽,佢行街是"睇見即買唔好諗"她抱著澄澄過馬路,她能看見對面特價場的衫,還說我亞爸無呢類型的衫.之後,還想過去同c9死拼,又試過我同佢講緊野,忽然停落黎,問我頭先件衫好唔好,我問邊件,佢答,啱啱行過既鋪頭第一件..吓,我真係唔覺我地經過一間鋪頭...至於,我亞妹,她愛買衫的程度是"同款多色唔使試".據聞她在無業期間已戒掉這習慣.但宜家有工開,唔知會唔會舊病覆發..

於是我們往黃埔逛傢俬鋪買茶"機",之後,就回家.

No comments: