Saturday 8 November 2008

面試戰衣


實在不明白, 以一個22個月的小子, 怎能面對一個陌生人進行面試呢? 記得, 妹妹大約2歲多時, 要考當時我讀的幼稚園, 我們三母女, 到達課室後(目前我還不明白, 為何當時會在中學的校舍進行面試!), 我同妹妹在高過我們的桌椅之間玩了一會後, 有位四眼女老師就帶妹妹到另外一間課室面試. 此時, 妹妹好像往行刑一樣, 喊足全場. 當時, 我真的意為以後會見不到妹妹, 還問媽媽, 妹妹往哪兒? 別說妹妹怕, 當時我也很怕呢! 最近, 聽朋友說, 這所學校又開始k1面試, 一個班房塞滿10對家長學生, 一個老師花10分鐘問小朋友一些問題就面試完畢, 之後, 回家等消息. 很像很兒戲. 但是比起以前, 有進步了.

話說回頭, 澄澄在11月8日作了人生的第一次interview. 面試內容節錄如下:

某miss : 呢個咩黎嫁? (手拿著一個玩具橙)
澄 : (呆了2 secs)
其實, 此時我想幫澄澄, 但想到這是澄澄的面試, 應該由她自己應付!

某miss : 呢個係咪橙呀?
澄 : 係呀, 橙!
某miss : 咁你請媽咪食得唔得? (好明顯係想測試澄澄會不會同人分享啦)
澄 : 唔得 (某miss 開始懷疑澄澄的能力吧!)
澄 : 要"搣" (某miss 即時嚇一嚇)
某miss : 係喎..要搣皮先俾媽咪食.
澄 : 係呀. (然後, 就俾個玩具橙我)
某miss : 你好叻喎. 咁你叫咩名呀?
澄 : 黃陳.

某miss : e..你頭先玩緊咩呀?
澄 : car
媽咪: 你話俾老師聽架車上面有咩人?
澄 : 麻麻, 爺爺, 嬸嬸, 叔叔, 婆婆..
某miss : 嘩, 你好叻喎!


沒有壓力的面試, 往往表現最真, 最好. 澄澄呀, 以後, 再多的面試都用最真誠的態度面對, 就算不成功, 也算是一個經歷吧. 好像, ee當時考不到媽媽的幼稚園, 但ee在她的幼稚園過得多開心, 年年考第一, 最後, 還升上大學, 讀完一個學位又一個呢. 真的 : 塞翁失馬, 焉知非福!










5 comments:

Anonymous said...

好叻女呀澄澄!

said...

澄澄好叻呀,我又要食橙...

Unknown said...

good job~澄澄~try your best is okay ga la...^^~God plan the best way for u!

Little Ching said...

呢排澄澄好似叻咗d..hee hee

Anonymous said...

最鍾意果句...."要揻"....正!!!
Ruby你有女如此....勁~