Sunday 23 November 2008

觀禮事件

不明白活在香港20幾年..竟然老貓燒so..

我給自己的藉口是...自己很少去別人的教會觀禮...

話說, 我在facebook的人海中, 尋回很久沒見的舊同學s, 得知她要結婚了. 所以, 特意去參加她的婚禮. 她在facebook是寫明3:00pm觀塘浸信會行禮的. 好了, 返完祟拜, 約了cell員s在apm食lunch, 然後和住在觀塘的cell員confirm那觀浸的地點. 我, 澄澄 & marie姐姐, 一行三人準時2:55到達觀浸. 門外出奇地平靜, 心想: 呀..別人的婚禮何其平靜, 不像我們的興高采烈, 還想我們的表達方式是不是太表面呢. 但是, 心裡也想, 會不會去錯地方, 這裡跟本不是婚禮地方? 自己暗笑: 沒可能吧!

我: 請問呢到係咪有人舉行婚禮?
浸: 唔係喎. 你想搵場地?
我: 唔係, 我係參加婚禮.
浸: 你會唔會搵錯教會呢?
我: 呢到唔係觀塘浸信會咩@_@?
浸: 唔係..我地係..觀塘潮語浸信會
我: .....__________

好一個浸信會.. 大到呢..有分潮語唔潮語...

******************************************************

美寶同學:

對不起! 未能參與你的大日子. 在這兒, 祝你新婚愉快, 主恩常在!

你的苯同學@_@

******************************************************

1 comment:

said...

其實我都唔知原來係咁分的