Wednesday 23 September 2009

澄澄話

上星期要出trip的關係, 澄澄這幾天老是要找我陪她. 反正昨天要看醫生, 所以有機會送澄澄上學.

我們手拖手往車站時,
澄澄問: 點解今日媽咪帶澄澄返學既?
我答: 因為媽咪要睇e生, 可以遲d返工, 咁咪可以帶澄澄返學lor
澄澄問: 點解媽咪淨係帶返學, 唔帶我放學既?
我答: 媽咪要返工, 放工都已經5:30啦, 如果要接你放學, 你咪要係學校等媽咪到5:30lor, 好夜wor. 所以媽咪只可以帶你返學炸..點解你唔問嬸嬸唔接你放學既?? 或者麻麻呢?
澄澄笑: 下次啦.. 下次媽咪接我放學啦...
我答: 好啦..下次啦..

到學校門口, 見到同學仔的媽咪
xx同學仔的媽咪 : 澄澄媽咪, 我想同你講, 澄澄放學之後好累, 佢係咪好夜瞓?
我答: 佢9:00上床, 要9:30先瞓得著. 不過, 佢細個夜晚要睡12小時, 所以宜家得10小時, 有點累.
同學仔的媽咪 : 哦..我見佢好累, 所以同你講炸..
我答: 唔該晒

於是昨晚回家, 我問澄澄
我 : 澄澄呀, 你返學好累既咩?
澄 : 唔係呀
我 : 但係xx同學的媽咪同我講, 你放學就要伏係姐姐到瞓wor
澄 : 哦, 我琴日累, 今日已經唔累啦...
我 : 咁點解你琴日咁累既?
澄 : (唔答我, 轉移問題)今日呀xx(個位家長的女兒)喊呀...佢都好累啦..

明白晒!!

1 comment:

said...

澄澄阿媽...我唔係咁明澄澄答你個問題....而且睇見你同澄澄對答真係好攪笑....哈哈哈