Tuesday 11 March 2008

"頭"訴

昨日收到一個電話"頭"訴.電話內容係咁既:
fans藍 : 喂,我想"頭"訴..點解你個blog咁耐都唔update.有話有相,有video..點知通通都無..
我答 : e..我update咗d相...至於video,因為需時太耐,所以在進行中..
fans藍 : 我日日check都唔見有.
我答 : (下日日check,咁俾面) (所以即係笑住答)其實呢,你可以係blog到留言俾我,話俾我知麻
fans藍 : 下...我唔知blog到有得留言
我答 : (下,有人唔知有留言板..)你再去睇下啦, 有嫁..

係既..呢個電話係由k連(亞女個英文名)既忠實fans打出. 佢儲齊k連由初初出道既相片, 同堆成日買禮物俾k連.呢位忠實fans的"頭"訴確實令我呢個經理人有點唔好意思. 我唔知原來update呢個blog係咁重要,簡直係k連同佢海內海外的fans聯絡既地方.為了k連的fans, 我會好好努力寫好呢個blog, 寫出k連的"天真同好傻"既一面帶俾各位fans.

在此呼籲fans, 如果可以的話, 留下言, 等我知到有無人睇呢個blog, 寫了咁耐都係得兩個fans留言.我以為無人睇, 所以遲遲未update. 仲有, 我會之後update返2月份同3月份的日記. 你們遲小小look返前面睇.

多晒!!

1 comment:

Kisha said...

終於找到comments呢個"大字",好高興收到"小K連"媽媽的回應,我真的每晚都Check吓有沒有新相&新video update,每當我一見到有"新料"update我就會立即知會卉卉表姨,叫埋佢上去Look Look ,因為平時很小見到"小K連",所以,好想在blog內見到"小K連"的生活照及可愛的一面,(同埋你們一家三口的溫馨照)**感覺好似追台劇咁,晚晚都要追住嚟睇**