Wednesday 12 March 2008

繼續update

藍E媽,因為你一句"連續劇", 我寫blog的動力即刻返番黎,我會日日帶住個相機,update俾你睇. 我已經update之前個d日期.但video就麻煩d,希望快d show 到俾大家睇啦.

最近, 我個圈又興打习毛波. 對我呢d三無人事(無技術,無身高,無力)既球手,能夠keep住有波打, 可見我地呢班波友的球技真係叻極有限.但個份至在參與的態度,值得鼓掌. 昨晚,因為大部份波友都要返course,所以我老公叫了k連二姑丈一齊打波,拿!大家唔好意為我老公立亂叫!!因為二姑丈的球技可謂技驚四坐,我呢d little "tomato" (註:【美】【俚】(漂亮的)女人)[C]例句:There's a luscious young tomato working in our office. 我們辦公室有個性感又漂亮的女孩。)緊係擔定登仔,霸定頭位睇波啦. 你一球,佢一球之下,竿高立見.世豪爸爸,不如我們約埋跑步練氣! 下一次,輸小當贏,okay?


你睇下二姑丈完全唔累..勁呀!

k連衝過來搶相機

k連幫我影相

你地兩個訓係到做mup?

哦..跑步呀..

No comments: