Sunday 23 March 2008

悶悶的星期日

有病在身的澄澄豬, 不能上教會參加復活節崇拜. 可憐的媽媽也要陪伴在側,未能復活了.. 但今天我們有任務在身, 一定一定要往婆婆那裡照顧今天只得一人在家的太婆. 在婆婆家,悶得發慌的我拉著澄澄豬拍照打發時間,難得地她心情大好, 擺出多個姿勢,可惜的是我的傻瓜機真的好傻,或是我拍攝太差,只能拍下這些.







呢個角度ok嘛..

how about this one??



流露出surprise的樣子,只怪暴光太多..

媽媽,我撐唔住啦!!你影得咁差.

no eyes to see...


澄澄豬,
媽媽對不起你,難為你扮cool..不如, 你叫爸爸買部新機俾我幫你影呀...heehee

6 comments:

莎朗姨媽 said...

澄澄豬你呢D相好似你ee的小時候!又似你舅父仔的小時候.

Little Ching said...

係咩...ee隻眼應該大d..而舅父仔塊面應該脹d..haha

Anonymous said...

我放左澄澄豬的相做我msn的相~大家都以為你我小時候呢!!!哈哈!!

Little Ching said...

係咪暴光太多第一張??

Anonymous said...

之前個d都係呢~
佢同草莓妹影個d,仲有d係我自己影既都係呢~哈哈!!我諗我應該比佢更肥大呢~話晒我都叫大舊呀!!

Little Ching said...

艾莉ee, 你永遠是你舅父心目中的大舊..無人可比..佢家下都叫你做大舊啦...