Sunday 16 March 2008

百厭實況

禮拜六晚, 我同澄澄豬係婆婆到瞓, 原因係宜家正值係流感高峰期,所以這個星期日會留澄澄豬係婆婆到. 我地完了祟拜, 就接返澄澄豬. 星期日,澄澄豬一早10點未夠就起身. 俾了幾磈餅乾及暖水作為佢今日的早餐. 佢就開始活潑起來.一時走入舅父房,一時係廳到周圍走.開心到不得了. 佢入到舅父房係到攪攪震,又爬黎爬去.佢發現坐係舅父既hifi上面觀賞窗外的景色,別有風味. 係呢個時候我梗係好惡咁叫住佢啦.

呀..個衰妹竟然怒目相向喎..


好似話我騷擾佢咁.. 仲越坐越入..唔望我tim



你有張良計, 我有過牆梯..我即刻攞出舅父的"人氣"飾物 "枯no骨"

但當我攞出"枯no骨", 你竟然係到笑. 我以為今次你已經唔再驚驚"枯no骨"


點知你笑完之後, 擺出一副"唔好埋黎"個樣..我知呢次我嬴啦..

4 comments:

莎朗姨媽 said...

以澄澄豬嘅高度實在係好難觀賞到窗外嘅景色,而且佢呢個坐姿又可以做埋收肚腩運動,所以澄澄媽應該要體諒佢!但個骷髏頭又真係幾恐怖..........

Anonymous said...

澄澄妳真係識找位坐呀!我想問妳一個問題當晚有無發惡夢,我見到個枯髏頭我都驚呀!

Anonymous said...

澄澄妳真係識找位坐呀!我想問妳一個問題當晚有無發惡夢,我見到個枯髏頭我都驚呀!

Little Ching said...

哎呀,miss咗你們的留言呀.. 個晚應該無發惡夢,但佢宜家極之喜歡望街...同埋每次去到舅父間房都會拍心口話驚驚!!