Thursday 13 March 2008

我欠你的,定必雙倍奉還!!

我知我文筆其差, 所以不如upload多d相同video罷了...如果你想留言,只要係comment個到,篤一篤,咁會出現個box,你可以打d野上去,跟手send就可以啦.很期待你們的留言喔. 澄澄是我生活的動力,你們是我寫blog的動力,我是你們揄懶的原動力.嘻x@@

是日upload了"開心dancing" & "同嬸嬸玩耍" 既video.

P.S. 多得林貓msn問係咪有gmail先可以留言..我先發現原來大家唔留言係因為無gmail,唔係我人緣唔好..wakaka..我已經改了instruction, 你地可以留言even無email.記住留名,等我知大家係mup水.thanks..

4 comments:

Anonymous said...

一口氣追看了半年的blog, 好累吖~ (因為想停停唔到), 澄澄, 下次叫你mami有blog唔好keep咁耐, 要早d公諸同好啊!^^

Anonymous said...

我每隔幾日就see有無新野,k連實在很得意,
想知道k生活點滴,每次看到我都很閞心,
Ruby有blog唔好keep咁耐,想快d有相睇,

忠實Fans靚姑婆

Anonymous said...

g姐姐, 好耐無同你傾計. 我會日日update, 唔駛你一次追看咁長日子..hee hee

Anonymous said...

靚靚靚靚靚靚姑婆, 我知你實留言俾我既...啦我家下會日日update. 唔好隔幾日先上來... 隔日好啦. :)