Monday 26 May 2008

得!


澄澄係呢段講緊bb話的階段, 有一個字, 佢講得特別大聲同埋特別有信心. 就係"得"字. 佢雖然識講, 但係就唔係好明"得"的意思.

問佢 : 食完飯之後,先可以落地玩, 得唔得? 佢好自信答: 得! 但佢都係食到一半就要落地玩. :(
又例如, 問佢, 錫啖媽咪得唔得. 佢好爽咁答: 得! 之後, 唔係錫媽咪, 反而隊磈臉過黎, 要我錫佢..耍我!

所以, 我琴日尊登咁樣問佢:-

澄澄, 你做全世界最乖的bb, 得唔得? 佢好開心答: 得! 我再話, 全世界你淨係錫媽咪一個, 得唔得? 比之前仲要大聲答: 得! 跟住問佢, 你錫媽咪多過錫爹d, 得唔得? 佢今次慢咗半, 然後笑住答: 得!

哈哈.. 明知個女唔係好識「得」的意思, 但偏偏要問佢,又要佢答. 仲要每次都攪到我好開心. 好似個女真係應承自己淨係錫媽咪一個..哈哈.. 等我下次問佢, 大個之後, 俾晒d人工我, 得唔得? hee hee..



5 comments:

Anonymous said...

終於見到澄澄著住我買既裙仔呢~好開心呀~

Little Ching said...

係呀, 條裙好靚. 我幫佢襯得好睇嗎?

Anonymous said...

喂..你在我msn睇到的相, 我已save在你的sd card內了, 你沒有找到嗎?如真的沒有請告之....

我下次要試下好似你咁問澄澄先....哈哈..

Anonymous said...

好靚呀~襯得幾好睇呀~
我買左一條新既比佢呢~

Little Ching said...

shum shum, 有咩? 邊張sd? 再俾多次, 得唔得?

唔好成日買野俾佢啦.. 寵壞澄澄嫁!! 不如, 下次你買野俾我.. hohoho..