Tuesday 27 May 2008

自己笑自己

如果你用相機影澄澄, 她通常會不擺任何post並且走過攞你部相機. 然後, 左按按右按按..八掛你影她什麼. 跟住, 就自己攞起相機影人地. 今次, 我影佢個古怪樣. 當佢攞部相機, 睇返之前我幫她影的video, 佢自己一路睇一路笑. 這是第一次她自己笑自己. 傻妹, 開始有很多responses. 我覺得我好似多咗個妹/朋友, 有她在身邊, 玩她, 耍她, 真係樂透!! 再問她.. 唱多一次得唔得, 她好爽答得! 但當然都和以前一樣, 答完唔理我啦!!

1 comment:

Anonymous said...

段片好短呀,唔夠喉!