Monday 5 May 2008

這個week真好

我很喜歡放假. 雖然只是放了四天假, 但愉快的心情可以漫延整個星期. 上星期一開始興奮, 到今日依然. 就是湊女的關係, 沒空update. 今早我的好同事亞莎已經過來提醒. 不過, 也不及"我亞妹"在早上, 下午及放工前的msn, 問:你update咗未! 好了! 首先, 來一個weekly update. 之後, 每日再詳述吧.

興奮1:
farewell番鬼佬同事.

興奮2:
同3家人bb蕉.

興奮3:
全城興奮迎火炬, we are ready!!

興奮4:
去飲.. 真的感動了.

興奮5:
30度, 打邊爐.

興奮6:
係啦.. 36呀麻..好好食的thai food.

興奮7:
99生日好快樂!

興奮8:
澄澄識講"謝"...仲有好多"生"字.. 呢個興奮指數最高. 因為以後唔係淨係得我講仲有佢講..同埋好期待澄澄的天真笑話..

以上興奮事件簿, 只有幾項可以同大家分享到, 因為有好些相片不在我的相機內.

是攝於4月18日..未調日子喔!! :&

亞虎突然戴上面具

你知唔知我係邊個

唔知, 仲好驚喔..

No comments: