Wednesday 2 July 2008

脫期

各位blog友,

真係唔好意思, 最近因為出了太多街, 攪到我身心疲累. 難得亞妹請纓幫我寫blog, 我可以偷懶一下. 人一懶就好難的起心肝再努力. 好似今日已經是7號了, 但我仲打緊2號, 你話死未! 只從寫呢個blog, 我收到好多鼓勵的說話. 仲話每日都會上來click一click. 由一開blog只得十數人, 到今日有50幾人睇, 有5倍增長, 不得不給自己同澄澄一個"勁"字!!


下.....50人.....


我有時諗究竟個50個係邊個呢? 有留言個6個人就必然係鐵膽啦. 有ee, shumshum, 表e兩個, 亞耿. 咁其他個44個係邊個呢? 我d姑姐都好喜歡上來看看澄澄的最新動向, 個到有3位, 而最估唔到連姑丈都係忠實fans. 仲有我公司的莎姐, 屋企的媽咪, 99(nine nine=奶奶)同細佬.剛剛知joey & heddy都係fans. 呀..仲有whitney, cherry姐姐!! 數極都有32個不知名人仕.. 實在好愧疑!! (原因係blogger唔似yahoo咁, 有人prmote佢地d blog, 吸引多d人去睇, 所以如果唔係我的親朋好友的話就不可能有我的blog address嘛! 除非是我的親朋好友send俾佢d親朋好友.)

e.. 計落..其實我個blog都唔係好okay. 我係facebook都有一百個friend啦, 家下得個50個blogger懂得欣賞, 睇黎我都要寫好d, 免得連個50個親朋好友, 或者親朋好友的親朋好友, 都唔睇就弊傢伙!! 如果無你地既支持, 我就好難堅持, 澄澄第時就少了一個media去知佢以前細個既趣事, 同埋佢媽咪的傻逸事. 總之, 多謝你們每日or隔日的click一click!!

6 comments:

Anonymous said...

Cherrie姐姐同包哥哥都係fan屎之1!!
黃小澄d餅好無味? 食左未?
包哥哥話要用零食令黃小澄留下深刻印喎!

said...

有咁多人睇,過多陣不如攪個Fans cup囉...嘩..到時一定好熱鬧呢

Anonymous said...

Kevin哥哥同Cathy姐姐都係你的粉絲唷~!

Anonymous said...

永遠支持你,黃澄!

Anonymous said...

嘩...一日click幾次啦~一係公司眼訓就click一click,一眼訓又click一click~嘻嘻~變態.....
Aily表姨

Little Ching said...

Cherrie 姐姐, 澄澄食了少少炸...因怕她會熱氣..hee hee

fans' cup..做幾多隻先...如果有, 第一隻送比你呀..

嘩..原來伍生伍太都有睇..(感動中...)

ee..多謝你的支持!! 洗唔洗要簽名先?

好灰..你一日click咁多次..會唔會個3x個神秘人都係你.. ?__?