Monday 14 July 2008

鼻不了

你們的頸是否長了? 對不起, 又要你們久等我的update.

剛過去的週末探了只得6天大的Clarie, 她像誰的遊戲我們像玩厭了. 不再硬要將她的樣子說成似媽媽或是似爸爸. 如果真的要玩, 我會說她像澄澄....哈哈....不過, 人家的bb的鼻子可高喔! 你看我還是很介懷澄澄的扁鼻子!! 在視覺上, 太過平面了! 其實不是介懷澄澄的, 反而介懷我自己的一頭扁鼻....不知可解, 澄澄不選爹d的高鼻樑, 反而擇了一個扁的. 記得在胎裡的澄澄, 她是有鼻樑, 還挺高的. 當時, 滿心歡喜女兒像爹d有個出得大場面的鼻. 怎料, 出來以後, 就得了一頭...唉..現實豈會盡人意呢..

不過, 我以後定必會不停同澄澄說這個鼻是幸福的象徵, 不是人人都有. 好彩你有這個鼻..如果唔係你就無咁多人錫...諸餘此類.......還可以怎樣? 它日日夜夜的伴隨左右, 要不愛上它, 就是把它.... 把它.....算罷!! 我不想澄澄像下一個葉翠翠...

左看右看, 鼻就是鼻, work到就可以啦, 懶理是圓是方是高是低..它還是它, 沒必要就不要改了!!

原本是靚靚樣, 大家以後唔好focus佢個鼻..


食了什麼..令澄澄有如此反應..好似係酸菜..


亞女..洗唔洗咁呀../

7 comments:

Anonymous said...

澄澄不是吃什麼酸菜, 她只是以為吃雞蛋, 但原來是咸蛋黃...可能因為質感不一樣吧﹗
所以, 佢個樣未變了咁囉...呵呵

said...

黃師奶...真係等左好耐呀.因為你呢個blogger真係好吸引我呀,除左上網睇e-mial,睇漫畫,睇財經外,睇你寫澄澄的生活片段己成為我每日上網習慣呢.

Anonymous said...

擁有這個鼻子的人真的會有福氣啊!亞Mak Ling Ling都係咁講架!
(莎朗姨媽)

Little Ching said...

好彩得shum shum提水, 係呀..澄澄唔鐘意食"咸蛋黃"..

亞耿, 乜網上有漫畫睇既咩?? 我地呢d孤陋寡聞既靚媽真係唔知..

如果真係有福..點解..joey容, dodo姐, 等要整高佢呢?? 我知啦.. 佢地可能唔係睇mak ling ling, 係so man fung.. 哈哈..

Anonymous said...

她的小小鼻子應該會慢慢高起來,不過當然要多d摵下佢!

Little Ching said...

ee, 係咪真係有用?? 我都唔得既..

Anonymous said...

睇黎衣夾的作用..除了用來夾住條褲仔之外, 仲可以夾......高個鼻~唷!