Thursday 17 July 2008

又生日..

澄澄的歲半生日video. 不要問我為何歲半要慶祝. 世界上有太多沒有原因的事罷. 往往只求開心. 沒有candle, 爺爺說用牙籤都可以. 於是, 點著牙籤, 第一下, 很像candle, 到我們唱到最後的happy birthday 的時候...牙籤變了支香... 我地呢d百無禁忌的, 笑到格格聲, 難得主人翁淡淡定定, 吹埋支"candle". 呢d係唔係經過多次生日會後的成果呢? :)


4 comments:

Anonymous said...

那一天,你跟我說是澄澄半歲生日時...我心裡想...又生日..要不要成日都慶祝生日呢?
但想一下...能見證自已的女兒一天一天長大是很開心的事吧﹗

澄澄已是專業興祝生日的小妹妹
當佢見到生日蛋糕,就算是相機中的都會拍手唱歌了...

Anonymous said...

我都幾中意支candle,有創意!澄澄果然見慣大場面,處變不驚。

Anonymous said...

我估澄澄想快D食蛋糕喎!
(莎朗姨媽)

Little Ching said...

shumshum... 除了專業fans之外, 又多一個..."專業興祝生日的小妹妹"...勁!!

哈哈.. 竟然有人同我們一樣.. 鐘意支candle.. 果然係一家人呀..

姨媽....點解你知嫁..我地係咁叫佢影相, 佢唔耐煩.. 唔望鏡頭, 想快d食蛋糕呀..你同佢心有靈犀!!