Thursday 3 July 2008

傻爸爸

講開寫blog, 不得不提我個老公, 即係澄澄的爹d. 佢當然會睇呢個blog啦, 但頻密程度同澄澄d fans比, 簡直係0. 有次佢話, 其實個blog寫得唔錯, 不過, 如果可以加下d乜同乜就會更好..係既, 如果我係web designer, 我會做得更好!! 可惜, 我唔係.

琴日, 佢係書房到睇澄澄個blog, 佢睇到個title "回家篇"..http://wongching.blogspot.com/2008/06/blog-post_23.html..佢夠膽死問我,個名中國藉男子係邊個.. :&(激死!).. 再之前, 我係個blog到post了一張泳照, 個張相佢無著衫. 佢見到之後, 要我即刻delete. 理由是佢的同事會睇到..... 其實人地係睇佢個女, 唔係睇佢!! 同埋我已經"簡"張佢好"fit"先post..哈哈..!!

仲有..個次媽咪黑超打麻雀..佢問: 佢地真係戴黑超打麻雀呀? 係呀..傻爹d...最後, 佢堅持要我upload一輯video上blog, 理由係亞女好大聲好大聲叫佢....爹d....但我話, 個輯video係我著住泳衣..我唔想..佢好堅持咁話.. "我要post!!"

係既..係既..第時亞女大個睇返, 原來細個個陣係幾仰慕呢個爹d...佢又幾咁英明神武..."." 你地兩父女唔洗寫..就可以坐享其成!! 無理由!! 我要post你兩個肉照...死未!! 嘻嘻!!

2 comments:

Anonymous said...

好溫馨啊!同埋...好肥啊...

Little Ching said...

兩個肥do do的人物一起..果真有趣..不過, 爹d話我寫佢, 佢要報復..好驚亞我..