Sunday 19 October 2008

轉換角色

假如我是澄澄, 我會有以下想法:-

**************************************************

最近, 我的家有點不尋常的事發生. 首先, 我已好一段時間沒有係麻麻屋企住. 平時, 媽咪都是每天都來麻麻屋企探我. 到了第五日, 婆婆就會帶我去佢屋企等媽咪. 然後, 跟住兩日都是出街, 到了返教會, 見到esther, 凱晴, 卓喬同matthew之後個日, 就會返麻麻屋企. 但最近, 變晒!!

我都唔知幾時見到麻麻, 幾時見到媽咪, 連見婆婆ee都唔知. 我計唔到. 好似有日, 媽咪帶我見一個姐姐, 佢好好人, 咁咪同佢say hello. 但唔知點解, 佢會係媽咪屋企住. 開頭以為媽咪d friend. 但又唔似. 佢不停係到洗衫, 掃地. 好怪! 我見平時, 麻麻同媽咪都唔洗成日洗衫掃地咁既?? 仲有, 第一晚呢位姐姐就瞓係我隔離. 你話驚唔驚呀? 我就好驚啦...一開眼, 見到唔係媽咪, 就係咁喊. 其實, 我都唔想. 於是, 媽咪拿拿聲抱我去佢地間房瞓. 唉..不過, 之後每晚瞓我隔離既, 唔係麻麻或者媽咪, 而係姐姐. 姐姐雖然沒有對我做什麼, 甚至每晚我一喊, 佢都同我搵媽咪. 但感覺怪怪的. 不過, 我開始覺得呢個姐姐都幾好, 因為佢無蝦我, 我再唔大聲喊叫媽咪, 只係細細聲. 只要每朝六時多, 見一見媽咪, make sure佢係屋企陪我瞓, 就得啦..

仲有, 宜家連返教會都唔同晒. 間房細咗. 連d小朋友都唔同. 第一次有姐姐陪都好d, 但第二次沒人陪. 我喊到收唔到聲. 點解嫁?? 媽咪又去咗邊?? 講開媽咪去咗邊, 真係一不離二, 二不離三. 我宜家學人地著靚衫去跳芭蕾舞, 點知一入到課室, 又唔見咗媽咪, 媽咪呀媽咪, 你去咗邊? 我喊完一輪, 媽咪又係個房出現. 好離奇. 所以, 宜家我唔敢離開媽咪太遠, 我怕又唔見咗她.

有了姐姐之後, 間屋乾淨咗. 同埋我一起身, 麻麻都係到. 好似以前咁有麻麻陪. 但有日起身, 屋企得返我同姐姐, 喊極媽咪/麻麻都唔出現. 姐姐就帶我出街. 唔知佢帶我去邊, 一落車, 就見到麻麻啦. 我好開心! 仲返麻麻屋企喔!! 之後, 媽咪返來食飯, 就帶我返媽咪屋企... 唔..我知啦..如果媽咪要返工 (其實我唔想媽咪返工, 因為媽咪返工就唔見咗媽咪), 一係麻麻會入來媽咪屋企, 一係姐姐帶我出麻麻到. 咁又係幾時會去婆婆到呢? 我仲未有頭緒. 不過, 有次返完芭蕾舞班, 個到好近婆婆屋企. 所以去了婆婆屋企食飯. 唔...唔知係咪次次都係咁呢? 如果係, 我就可以估計宜家我生活的秩序.

總之, 最近我沒有把握我的去向, 同幾時會見到或者見唔到媽咪, 我個心好慌下. 成日都叫住媽咪. 唔知幾時我的生活又好似以前咁, 有得計呢? 咁我就可以安靜下來啦.

*************************************************

最近, 一連多番的轉變, 確實令澄澄不知如何是好. 我明白她哭的理由, 做父母的當然想給最好的予子女, 但如果站在她們的角度想, 可能一切都不是最好. 如今, 我努力地從整生活的秩序, 做到一致的生活習慣, 讓澄澄可以預計她的生活, 讓她從拾對生活的把握. 澄澄, 請你放心吧!

3 comments:

Anonymous said...

....我明白多一點了....
也許...她是仍未習慣吧﹗

或許你同佢講多一點..佢明白多點!!
那或許會改善多點...
澄媽﹗加油la!!!

Anonymous said...

不如「將錯就錯」,讓陳陳的生活多一點驚喜。第時大個,都唔係下下有得plan嘛,日日都有新鮮野發生啦!咁當係預習下lor。其實...她的心裡可能想:「太好了...有新的姐姐陪,成日有街去...等等..」

Little Ching said...

唉. 今朝佢一早起身, 咁咪叫姐姐帶佢出麻麻到. 我同佢係巴士站道別時, 喊到好慘. 我係mtr都聽到佢喊.. 好彩, 麻麻話佢見到麻麻都無事無喊, 宜家帶佢sir滑梯, 佢一定好開心返啦..