Friday 24 October 2008

引頸以待

什麼值得我引頸以待呢?

就是小小芭蕾舞公主出場!!


著好鞋子嗎?


ok, 無問題!


做一個芭蕾舞動作黎睇下先...


唔....都幾優雅喎!!

大家千萬不要以為我們要將女兒變成淑女, 你看她穿的芭蕾舞衫都不是很lady就知, 「江山易改,品性難易」也. 我們只是想澄澄玩玩,學習聽老師的指示, 做出不同的動作. 據我觀察, 澄澄確實會跟著老師做動作. 不過, 時不時要坐在我身邊. 看來我第一次不入班房的決定是錯的!

希望澄澄以後可以在這舞蹈學校開心地學習!

3 comments:

Anonymous said...

好可愛呀...不過最好就留返個留海啦...

hehe

maggie姐姐

Anonymous said...

希望澄澄比心機學,遲d表演比我地睇啦!

Little Ching said...

oh.. 真的要一段時間才可以有長留海喔..最近.

我知澄澄一定會表演比你睇的, ee..