Tuesday 9 March 2010

我好鐘意你嫁!!

上星期四, 澄澄在公園玩耍的時候, 撞到了口唇. 很可憐! 傷在澄澄身, 痛在父母心.

於是, 澄澄分別和我及爹d睡了兩晚. 因為怕她晚上要找我們.

昨晚, 澄澄很想和我或是爹d睡.

首先, 她跟我說: 媽咪, 我想今晚同你瞓.
我: 唔得呀, 你張床咁細, 媽咪個肚咁大, 唔可以一齊瞓呀.
澄: 可以叫爹d瞓我張床, 我同你瞓你地張床, 咪得lor.
我: 下, 你張床係princess床黎嫁wor, 爹d係男仔, 唔係princess, 唔可以瞓你張床嫁wor.

澄澄覺得我講得有道理, 於是去了我們的房找爹d.
澄: 爹d呀, 我想今晚同你瞓呀!
爹: 你同我地瞓, 好逼嫁wor, 媽咪個肚宜家好大啦. 唔可以一齊瞓呀.
澄: 媽咪瞓我張床咪得lor
爹: 媽咪咁肥, 瞓得唔好嫁
澄: 上次媽咪話瞓得好舒服wor. 爹d我真係好鐘意你嫁.
爹d聽到亞女咁講, 開心到呢..
爹: 聽日爹d同媽咪要返工, 你又要返學, 不如下次唔洗返工時, 你才過來瞓啦.
澄: 爹d我真係好鐘意你嫁.
爹: 好啦, 不如爹d講一個故事比你聽, 然後, 你就要返自己房瞓. 到我地唔洗返工個日, 你就過來瞓啦.

於是, 講完故事, 澄澄就在自己的princess床睡了.

老公好開心同我講, 澄澄話好鐘意他, 還笑說不知從哪裡學回來的. 從老公的口中, 好像得了心儀的對象向他表白似的. 我淡淡的跟他說, 澄澄很多時都說喜歡我的, 不要太過在要呀.... 小朋友哄人的技倆, 真的不要小看喔, 對著平時很cool的爹d, 澄澄也可以將他溶化, 很厲害喔!!!

1 comment:

ee said...

點解我好似未聽過佢話中意我嘅?(雖然我好中意佢)