Tuesday 16 March 2010

我們對話~面部篇

又係晚上, 就快瞓著的時候...

澄: (係到摸緊塊面)..o...我唔記得擦面呀..
媽: 睇下..
澄: (仲係到摸緊塊面)...好鞋...
媽: 係wor..好粗糙wor..(用"粗糙"係因為最近澄澄在學校看過對比詞的圖書).
澄: 唔滑啦..("粗糙"的對比是"光滑")
媽: 係wor.. 唔光滑wor.. 快d擦返d face cream啦..
澄: 係..宜家滑晒啦..

早上, 我正在化妝, 澄澄在擦牙的時候..

澄: 媽咪, 你睇下我..
媽: 係喎.. 好叻喎自己擦牙.. (一邊講, 一邊拿拿淋化妝, 趕住出門口)
澄: 唔係呀..
媽: 唔係咩呀??
澄: 你睇下我..我磈面唔用"e"支都紅色呀..
媽: 咩"e"支呀?
媽: (澄澄攞起胭脂盒)哦.. 胭脂呀..
澄: 媽咪..點解既...我無擦胭脂塊面都會紅色既??
媽: 你個d咪叫做"天生麗質"lor..媽咪細個陣都無你咁"白裡透紅"
澄: 點解既???
媽: (有d煩)積係..媽咪無你咁靚lor.. ok??
澄: 係咪好似白雪公主咁??
媽: 係呀.."魔鏡, 魔鏡, 世界上邊個最靚?"
澄: 係澄澄呀??
媽: 係呀.. 白雪公主...快d出去著衫啦.. 遲到啦..

2 comments:

Anonymous said...

好可愛的對話

Anonymous said...

好可愛的對話