Wednesday 17 March 2010

最愛是誰

無聊的晚上, 和澄澄在床上對話..

媽: 澄澄呀, 你鐘意麻麻, 爺爺, 婆婆定係公公多d?
澄: 哈哈.........我鐘意.....姨姨同姨丈多d...
媽: (o嘴).....我問你鐘意麻麻, 爺爺, 婆婆定係公公多d喎!
澄: 我鐘意.................................舅父多d..
媽: 哈哈....嘩.. 你比舅父聽到.. 開心死佢呀...

媽: 咁.. 你認真講比媽咪知..你鐘意...媽咪定係爹d多d??
澄: 哈哈哈....(笑了一陣)..我鐘意婆婆同公公多d...
媽: 下....好啦.. 咁你鍾意表哥定係細佬多d (我以為佢會答細佬或者表妹)
澄: 哈哈哈....我鐘意麻麻, 爺爺多d..

究竟佢知唔知我問乜既呢? 定係佢唔想話比我知誰是最愛呢?? 好玩野呀!

1 comment:

ee said...

好有 MCDULL feel!