Monday 1 September 2008

新的開始

九月. 開學日.

從前最怕9月1日的大日子. 如果那年9月1日是星期六, 開心地認為可以番少2日學. 這種自欺的想法, 多年在我裡頭打轉. 自從上班後, 沒有九月恐懼症, 卻得了放假放得少的抑鬱症. 你問我一生人有幾何可以放你兩個月假而不必擔心衣食住行.. 我諗就係返學那十幾年. 現在pay back都唔係好過份....再說, 如果給你放兩個月大假, 無錢無糧, 問你驚未? 對我來說... 係....超....驚!!

九月. 係新的開始

學生哥可以不計前嫌, 再接再厲勇往直前, 唔考包尾考第一. 這個也是我多年的九月夢. 但唔夠兩星期就會打回原形. 因為.. 因為.. 對手太強..還是自己口爽荷包笠 (我係我亞爸到學返黎). 唔理. 一於少理. 今天, 我再同自己講一日一blog唔係好難啫. 最多唔貼相, 唔upload video. 希望可以大步跨過九月. 上個月明明已經打好幾篇.. 但無相做side dish.. 所以.. 無update個blog.

2 comments:

Anonymous said...

過多兩年,你的九月恐懼症可能又會番發,因為澄澄快上學了,作為MAMA應該比小澄澄更緊張。好期待她上學,穿起校服裙的樣子啊!

Little Ching said...

可能喔.. 可能我會有九月興奮症.. 因為唔駛煩澄澄無聊日子. 哈哈