Friday 26 September 2008

朋友相處



一歲多的人仔可以怎樣交朋友呢? 還有她們是怎樣相處呢?

依我觀察, 在一歲多到兩歲的小朋友, 他/她們大多數是各自為政的, 很少會聚在一起分享玩具或是說說笑. 所以澄澄與小朋友一起時, 都是自己顧自己, 很少交流. 不過, 有時都會有破例時候...

澄澄與表妹
有次當爹d正在飲一盒紙包飲品之際, 澄澄嚷著也要一盒. 我給了她之後但沒有幫她開, 於是她自己嘗試"滅"開支飲管, 她當然不成功啦. 那邊, 表妹見表姐手上有盒紙包飲品, 就立刻爬過去, 表姐也給她拿著. 可惜她發現睇得唔飲得, 於是又俾返表姐. 表姐又嘗試"滅", 可惜"滅"唔開. 表姐再一次俾表妹, 睇下表妹開唔開到(表姐你都開唔到, 表妹當然都唔會開到). 最後, 表姐終於開到並插了支飲管落包飲品去, 表姐飲完一啖, 就俾表妹一起分享成果. 她們整個過程係零說話, 只是用意會. 我在旁睇, 好像睇緊discovery world個d動物片互相幫助的溫馨場面. 哈哈!!

澄澄與表哥
由於表哥已經是k1學生, 所以說話同"一齊玩"的意識比較強. 他們的相處就變得很像大人. 例如他們的對話如下:

澄: 哥..xx..xx...cc...xx...xxx..
哥: xx? xxxx..ss...哈哈!!
澄: 哈哈哈哈...
妹: 哈哈...
哥: 哈哈...

跟住三個係到笑不停又大叫. 好多時, 我就"o"晒嘴, 叫表哥翻譯. 當然表哥係唔會翻譯比我聽啦..明既, 你們是火星來的, 我們這些地球人是不會明白你們的!!


左起: 表哥, 表妹, 澄澄 (後面個位是無有儀態的叔叔..哈哈!)

澄澄與綽蕎
澄澄第一次俾人打, 就是被綽蕎姐姐打的. 之後, 澄澄唔開心了一整天. 不過, 下個星期見面時, 她們又好像無有事發生一樣, 又一起玩, 怎枓, 在波波池中, 綽蕎又想起手打澄澄. 於是, 澄澄用好惡的態度說: 啦啦嘩bs嘩咇咇..., 她這樣惡, 連綽蕎都不敢再蝦她...可能這是不打不相識吧, 現在澄澄見到綽蕎時, 會從後給她擁抱. 而綽蕎也欣然接受. 她們的相處是很肉緊的!!

澄澄與凱晴
相反, 澄澄與凱晴的相處比較安靜, 有時媽媽會叫澄澄拖著凱晴姐姐周圍行, 澄澄就會拖著凱晴姐姐周圍行; 有時就是凱晴媽媽叫. 她們兩個一起的時候就是這樣和平, 她們不會爭玩具, 不會吵架.

澄澄與esther
我很喜歡看她們倆個相處, 因為esther總是會幫澄澄及教澄澄玩某些砌圖遊戲. 而澄澄又會好聽esther姐姐的說話. 有次esther叫澄澄做"姐姐", 我們說你才是姐姐, 應該叫澄澄為妹妹..後來才知esther不是想叫澄澄做姐姐..只不過, 佢叫不到澄澄而已!! 姐姐=澄澄!! =陳陳=淇淇???

澄澄與matthew
matthew哥哥大澄澄3年. 由於matthew有妹妹的關係, 所以佢同細過他的妹妹都相處得很好. 他會讓澄澄, 會跟澄澄說道理, 當澄澄走遠了會叫她回來. 就是一個大哥哥與小妹妹的相處, 來得很自然喔!


左起: esther, 凱晴, 澄澄, 綽蕎, matthew

看著澄澄小小年紀就有6個朋友仔, 很幸福喔. 媽咪祝你們: 友誼永固!!

5 comments:

Anonymous said...

令人會心微笑的文章。澄澄,你有個好媽媽幫你記下生活點滴,真幸福!

Anonymous said...

睇到呢張相,忽然覺得...陳陳,你..件頭都唔細喎

Anonymous said...

澄澄你個朋友仔凱晴好似小丸子呀,一模一樣喎!我下次介紹埋"小玉"比你認識好嗎?仲有呀,我聽太婆講話你好鍾意食香蕉,我都唔係好相信,因為我覺得你當時只得一歲多怎可能揸住成條香蕉食晒?現在我相信了!原來差不多每個小朋友都喜歡"食蕉"ha...ha...!
莎朗姨媽

Little Ching said...

Ginny: 是喔..小時侯的青梅竹馬, 大個可能已經各自生活. 沒有像小時一樣, 一見就擁抱. 在此刻, 記下她與朋友仔的相處, 知道朋友的重要, 那可好.

Cherrie: ok啦, 陳陳成日都唔食飯, 我地經佢唔夠營養. (很典型的媽媽喔!)

Sharon: 食蕉..是他們最愛的!! 澄澄的朋友他剴晴不像小丸子那麼多心事吧..hoho..

Anonymous said...

good article!!