Wednesday 24 September 2008

高空擲物

昨天, 在奶奶家, 奶奶說不見了幾張zippy dvd (是澄澄看開的dvd, zippy 是一個卡通人物). 我不以為意. 由於昨天打風的關係, 奶奶家的窗是緊閉的. 正當我和嬸嬸在房中, 與澄澄玩之際, 澄澄自己開了一個窗. 我很愕然澄澄能做到. 因為開窗是經過兩個步驟的. 是開窗鎖, 然後推. 原來澄澄在不知不覺間, 已經學了次序.

於是, 我"襯"機問澄澄: zippy呢?
澄澄用了一個很惆悵的眼神答: 下..下..
我問她: 你是不是掉了zippy?
澄澄: 係呀.
我: 你知唔知掉了之後, 就唔見了zippy, 以後都見到zippy啦.
澄澄: 係呀, 掉啦.. (個樣好似好唔開心)
我: 澄澄你以後唔准開窗掟野落街, 咁樣係好危險, 會掟親人. 人地會痛痛. 知唔知?
澄澄: 知!

其實, 我都唔知佢真係知唔知. 但這件事讓我知道, 沒有人看見她掟野落街, 如果萬一那窗是沒有窗花, 澄澄豈不是表演空中fly人.... 這個時間真的要看實澄澄喔!!

3 comments:

Anonymous said...

呢個小妮子真好野仔!!!咁快就學識!!真係十個叻!!叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻!!!不過,咁做係唔岩GA!!!
艾莉表姨

Anonymous said...

咁唔見左的zippy dvd係咪真係被澄澄飛左落街呢? 問下樓下看更伯伯/姨姨, 可能zippy dvd會出現返!

Little Ching said...

ZIPPY應該係掉咗落街..因為麻麻住得太高dvd會報銷, 所以無去執啦.

多謝表姨的教導!