Tuesday 2 September 2008

嬸嬸飲茶


如果要每天都寫一些難忘事. 今天我一定寫澄澄請嬸嬸飲茶的故事.

最近, 澄澄開始學習自己vv 和 pupu. 有好幾次, 在我們的家, 她都可以做到. 有時我也會驚訝少少年紀的澄澄, 原來可以做得的東西比我們想像的還要多. 今天, 爺爺麻麻稱讚她, 說自己開聲叫"史史"..唔..滿以為澄澄今天有進步之際.

食晚飯時, 麻麻問澄澄, 要不要上洗手間. 澄澄答:無呀! 於是麻麻繼續食飯. e...點解地下有水... 唔駛問亞貴...是澄澄的傑作啦.. 我幫她洗pat pat, 麻麻就忙於拖地. 食完飯, 嬸嬸和澄澄玩耍, 澄澄突然企定定.. 嬸嬸大叫.."史"... 是的..不是澄澄叫, 而是嬸嬸叫.. 澄澄今次攪大規模的無聲抗議.. 不幸, 自己隻腳都中招...於是乎, 我又要幫她沖洗...沖洗完, 爺爺叫她吃水果. 咬不夠兩口, 又不喜歡. 這樣唯有嬸嬸讓澄澄坐在她大腿上看圖書. 麻麻前來問澄澄要不要魚肝油. 這是澄澄的至愛, 她竟擰頭拒絕. 正當我和麻麻困惑之際, 嬸嬸再一次大叫, 澄澄賴尿....下..唔係掛.. 食餐飯啫..洗唔洗兩次vv加一次pupu......咁"多采多姿"喔... 但萬萬想不到, 最不幸的是嬸嬸, 因為澄澄還是坐在她的腿上. 嘩哈哈..

如果爹d是"恆心王", 咁嬸嬸一定係"黑仔王"....剛剛等小巴, 都可以有支樹枝掉在她的眼與眼鏡之間.. 唉..呢期嬸嬸你都係黑仔嫁啦.. 返工d野..睇開d啦.. 可能d黑雲過了, 會有彩虹呢!!

6 comments:

Anonymous said...

嬸嬸沒有見到澄澄準備"發功"的先兆嗎?還是澄澄在玩耍時可以無時無刻都跌舊"屎"落地而沒有異樣繼續玩?澄澄踩到舊"屎"應該好驚或不安,因為我記得佢好驚"淋淋petpet"嘅嘢!
莎朗姨媽

Little Ching said...

1) 先兆就是企定定
2) 係..但係都要企定定..不會走來走去跌舊"屎
3) 係, 佢好驚"淋淋petpet"嘅嘢, 但不驚舊"屎"

哈哈.. 答得好屎..哈哈

Anonymous said...

等我以第一身講番la...
其實, 我發現澄澄"賴屎"時, 佢是彎下身望住佢...我是在睇下佢在睇咩...
初時..我也不知那是屎..只是在想澄澄咁用心看...一定是特別的東西...哈哈..怎知..
她在看著"屎"並想觸"它"
我在想..那時她是不是在想怎樣處理舊"屎"呢﹗
雖然, 昨天回家感覺勁難受...但也不能怪她吧..因我知這次她不是刻意的...因她沒有偷笑...所以, 我就原諒你la..澄澄﹗

或許..我們太高估你了﹗
昨天的..我...實在有點黑﹗

Little Ching said...

你的現場直擊很攪笑!!

said...

嘩...澄澄俾d驚喜咁大呀

Little Ching said...

驚喜時常有.. 要不要澄澄給你"特大"驚喜..嘻嘻