Sunday 28 September 2008

新鮮海鮮

很多人都是一個人好無聊, 但我屋企就比較特別, 是所有人都可以好無聊!! 還記上次打風的生日會嘛? 中秋佳節圍一起估爛gag的趣怪場面? (記住是估, 不是說) 今次, 不知誰無聊, 說來一次"美男廚房"煮海鮮. 好了, 約好今日一起出旺角買海鮮. 由於, 我要照顧澄澄, 所以剩下兩位猛男同3位c9出發買材料. 之後, 回家一起煮大餐.

是日菜單:


薑蔥炒淡水crab


椒鹽賴尿蝦


呢幾隻超美味的特上賴尿蝦真係食到手指損都要食..好味到呢!!


清拾蝦.. 呢味係我拿手好戯..因為淨係拾已經好完滿..可惜, 今次沒有大展身手的機會...


新鮮扇貝, 用來蒸就good啦..


聖旨..乜有咁大隻既咩??


以上幾味都係manda主理





之後, 就到一班大師出手...





來來來.....第一個是姑姑炒蜆







大家可以一睹姑姑的精湛廚藝....


不過, 我就覺得d味清咗少少..





到黃家大師傅s






爹d呢次煮d乜呢?

就係煮緊呢盤咖喱...

呢個就係深海咖喱crab

好唔好味??? 你睇亞echeung隻手指就知啦!!





輪到叔叔大顯身手






獨沽一味~薑蔥生蠔

好似好得咁..

上碟都好ok, 不過上次好味d..唔知係咪亞叔用唔慣生鐵"wal"呢?





跟住, 係壓軸的張c9






我媽咪煮的辣酒煮花螺

仲有, 最後出場的迷你帶子伴甘"順", 講真第一次食咁細粒的帶子, 似花生多d..


其實, 中場有蒸魚, 有燒味, 有菜, 有老火湯. 不過影唔切


我地一邊食一邊煮...


開頭, 張table都算乾淨


但最後, 我地呢班餓鬼...攪到..張table..."拿咁較"!


食完飯就食迷你西瓜

重唔重呀, 澄澄?


叔叔生日, 我們順便同他慶祝. 借個女俾你...一家人呀!!


一家人..大合照.

因為有了你們, 使我的家很溫馨!!

5 comments:

Anonymous said...

我真係未見過咁細粒嘅"帶子",我以為係你哋食唔晒D餸咋!
莎朗姨媽

Anonymous said...

真係好好好味呀依餐野.....
舅父

Anonymous said...

真係好好好味呀依餐野.....
舅父

said...

好好味呀,d海鮮.恨死人呀

Anonymous said...

想起來...生活在這家真幸福...有咁多無聊人、無聊事...仲有咁好玩的淇淇!