Thursday 10 April 2008

同姨姨對話

最近, 愛上看blog, 這可能自己也寫blog的關係罷. 有次無意之中, 看了yahoo.blog!的排行榜, 有一個blog名叫MAmiMamA一屋四人一日一誌. 很美的相, 很可愛的小朋友. 於是, 我將此blog介紹給我的妹妹看.

昨天, 我同妹妹行街時, 我倆的話題都圍繞這個blog.

妹: 佢地d相真係好靚. 原來, 我同事買了他們的書.
我: 係呀. 佢地都真係好勁喎. 連彭彭也睇過呢...
我: 不過其實開頭個mami唔係影得好好, 有d相都focus唔到
妹: 可能係佢既相影到個d moment啦.
我: 係呀! 係呀! 同埋佢個blog唔會寫: 我今日個女食咗幾多奶, 瞓咗幾多個鐘. d blogger係唔會理你個b食幾多瞓幾多. 個d勁悶. 俾你都唔睇啦.
妹: 係啦, 可能因為咁所以咁多人睇.

我: ee..你個friend - molly 個blog都okay嫁, 可以學英文. 嘻嘻
妹: 係啦, 其實佢都可以成功.
我: 佢兩個都係專業人士嘛, 應該可以. 仲有佢個女咁得意..
妹: 係呀. 佢個女真係好得意..

其實現今有幾多人會經常睇別人的blog, 我唔知. 但我只知現今有很多家長都會為他們的小孩開始寫blog. 在許多許多年後, 那些長大成人的小孩, 會否因為他們的父親母親長年累月用文字記錄而感動, 還是因為父母公開他們的童年而耿耿於懷呢? 是褔是禍, 言之過早. 但我還會繼續寫, 我不願成為雜誌的專訪對象, 我只想讓我認識的親朋好友看著澄澄一天一天長大.

2 comments:

莎朗姨媽 said...

澄澄你呢張相好搞笑呀,超搞笑呀,哈哈~~~我見到都自己笑咗一下出嚟!我笑係因為我即時想起你呢個Look好似"大家樂"做廚房D staff,因為佢哋每個頭上一定有一頂!"338請到櫃面取,多謝!"

靚靚e said...

澄豬媽,
我都係你個blog 既忠實粉絲來架!!
努力d寫啦! 我相信當澄澄豬大過d 時佢會好珍惜豬媽既心意~