Saturday 28 June 2008

內地BB

等了一年,ee終於有機會執筆,代休假MaMa寫幾篇blog。一向都是澄澄粉絲的我,更明白讀者最想睇d乜,知d乜,因為呢個blog仲好睇過六點半新聞。

報導下澄澄呢個週末的動向先──中山之旅again。今次搭兩個半鐘車,黃澄全程無得落地,點知佢都幾乖喎,MaMa沿途像導遊般不斷講解:「呢d係tree,呢架係車車,嘩!有bird呀,噢!不過飛左lu!」講講下,可能悶得滯,用了婆婆的袋當床褥,睡著了。


未出發,先緊張!


echeung--你有你講解,我有我打機。


溫馨的三人行,仲以為可以成功過關!

點知,MaMa在抱澄澄過關時…竟然被入境處d人截住,唔比澄澄過(並唔係因為佢太cute),而係佢沒有帶回港證。自信的MaMa覺得澄澄的無相身份證(bb都有身份證?)一樣夠照,點知出事。好在,她有回鄉證(有張太肥見唔到頸的相—可睇番之前的blog),好人哥哥便出了張memo給她,並叮囑她要帶回過關,如果唔係,就當佢係內地bb。


就係佢,免了澄澄成為內地bb。

4 comments:

Anonymous said...

澄澄你的echeung真的很喜歡打機啊!
莎朗姨媽......

Anonymous said...

上一次不是已經去過大陸嗎?
為什麼媽媽今次咁失策呢﹗

故不到咁醒的媽媽差點要遣返.....

Little Ching said...

哈哈你有所不知啦...echeung係一個"機"民黎嫁!!

上一次去大陸未攞到id呀, 所以咪用回港証. 咁我見大人都係id+回鄉証, 以為小朋友都係囉.. 點知..出事啦!! 當個亞sir問我, 你地返大陸做咩..我答:去玩..佢再問住邊? 我答:中山xx花園...佢話唔係, 我問香港地址..話..我幾驚佢要我返屋企攞!!

said...

嘩.....好驚險呀...澄澄唔可以變國內bb呀,....澄澄個啊媽...下次返大陸要小心啦