Saturday 21 June 2008

WOW.. 好大的泳池喔

過去一星期落雨落到天都搭下. 今日天氣好到不得了, 一定要去姑姑s屋企游水消暑. 到了美姑屋企參觀完, 之後再去萍姑屋企參觀. 兩間屋間隔一樣, 我本人覺得層樓好抵. 但地點太遠, 如果用來渡假還可以, 我地呢d辛苦命既. 要搵食! 很難想像每天返工放工的日子怎算. 所以羨慕歸羨慕, 現實永遠是殘酷的!! 話說回來, 姑姑介紹她會所的那個沙灘泳池時, 我立時「唉!」了一聲, 因為唔記得幫亞女帶"but"沙的玩具. 但係姑姑話唔洗驚, 個到無沙, 只係仿沙灘. 車!! 我仲以為係有沙玩tim. 但係唔緊要, 今日主要的任務係要令愛女下水. 因為上一次帶澄澄去沙灘游水時, 她一去到水邊已經嚎啕大哭..想她落水.. no way.. 所以為了她克服怕水的心理, 所以今日任務: 下水!! 下水!!! 再下水!!

由於水中照是由嬸嬸主理, 而softcopy又未到手.. 所以, 下次再upload相吧!

至於那個泳池..好大喔!! 我們6時才下水..太陽伯伯仲未收工, 所以有小小熱又未至於變燒豬的天氣下, 游水真的很爽!! 亞女開頭就無咁爽啦.. 死都攬住我.. 後來一步一步的放鬆, 還乍然笑容. 所以今日任務係..超額完成.. yeah! 亞女, 呢個暑假檔期, 我們有地方去了!! yeah!!




shum :澄澄摸下dobie.. 唔驚!


姨嬸照


晒冷...姑姑sssss..



因為個日...




天氣..




真係又熱又晒..



澄澄的黃超look...








感覺唔到有幾晒?? 再look落去, 你就知....

















都唔晒成咁呀嘛!!

matrix打麻雀

neo: 打隻發財黎好wor.

trinity: 我夠要四萬呀, 大佬!

係呢個時候.. 個電話就響啦...wahahahaha

3 comments:

said...

你個blogger好丰富呀,除左你一家人好多節目外,亦係睇見澄澄成長,你的對白又好攪鬼,
尤其係今集..帶黑超打牌...第一次見..勵害

Little Ching said...

多謝你的comment. 係呀, 我屋企多人呀, 所以好多活動嫁! 原來你真係成日睇我個blog嫁喎... 係亞b叫我寫得生動d.. 咁見到d相有攪笑位, 咪寫出黎同你們分享下囉...

Anonymous said...

lol~ lovely family ^^

ar yee