Sunday 22 June 2008

又係幼潛

放了兩個星期假, 今日又可以返playgroup啦. 今日時間過得真快. 玩了三個games : 用腳尖"架"高, 玩d漿糊狀的東西, 行過有紙條的呼拉圈.

新登場: 2號表e, 芳齡: 2x歲, 卓號:大件!! 愛澄澄指數:四粒星



同澄澄玩得好開心咁wor.


初頭自己同自己玩..好cool呀你!!


到唱遊時, 好興奮!! 要站係中間

GAME TIME

1) 用腳尖"架"高


作用: 其實唔係好明用腳站"架"高可以訓練小朋友什麼, 小肌肉大肌肉?? 我睇就係訓練佢地著高踩鞋.

2) 玩d漿糊狀的東西

見到澄澄個樣就知佢唔LIKE啦!!

作用: 讓小朋友接觸不同物料, 有新的感受. 澄澄最大的感受是....難受!!

3) 行過有紙條的呼拉圈


作用: 因為小朋友認為紙條是障礙物, 所以他不會明白可以越過的道理, 要慢慢嘗試至行過為止. 對澄澄來說, 如果有人行到過去, 她就會行過去...障礙物?? 咩黎??

6 comments:

Anonymous said...

我係大舊唔係大件呀~哈哈~
呢個幼潛真係...小朋友同大人的追逐遊戲~

莎朗姨媽 said...

等我下次攞D鬼口水比澄澄玩先,仲要係綠色tim!哈哈!!!!!!

Little Ching said...

拿拿..呢到係網上世界, 千奇唔好公開你自己個名先得嫁!!..呀..大舊小姐!!hee hee..

鬼口水.. n年無見過啦.. 你都n日無留言, 最近攪乜鬼呀?? 唔係無野做, 係屋企整鬼口水呀嫁??? :?

莎朗姨媽 said...

其實我每晚都有上嚟睇架!真架,我沒有騙你的,但因為我唔知點解每次,係每次留言都要重新輸入所有資料,e.g.e-mail address,name password......,我有試過用Name/URL都唔得,所以有時冇心機寫!But我每晚check完e-mail就一定睇吓澄澄D相同你D"文章",Ching's Garden入面好多嘢都係由我講比我D屋企人知架!

Anonymous said...

唔怕唔怕..有一個最快的方法, 就係用anonymous. 你係你個comment到寫莎朗e媽. 咁咪唔駛下下都login. :^) ting

Anonymous said...

莎朗姨媽
係咪咁呀?