Sunday 15 June 2008

是父親節嗎?

今年的父親節, 我們小組過得很黔然. 因為原先五個家庭, 一個去了旅行; 一個返第一堂崇拜,然後去慶祝父親節; 一個家庭的爸爸要上學,剩下兩母女返祟拜; 其餘兩個家庭可謂整整齊齊. 但小組裡少了其他人,感覺沒有以往的熱鬧, 我們連買蛋糕慶祝父親節的雅慶也沒有. 沒想到, 一個以家庭組成的小組, 會對父親節如此淡然. 比較慶祝母親節時的熱鬧氣氛, 真的南轅北轍之別. 兩者都是用來紀念父母多年來的養育之恩, 父母對己的愛無法分高低寬窄. 因為父母從來都是分工合作, 他們的目標就是建立家庭. 所以, 在沒有為其他爸爸買了什麼蛋糕禮物之下, 我代表小組的年幼肢體說聲 "不論是父親節還是平凡日子, 我們都願你們快樂!"

在此, 沒有理由不讓我跟我的爸爸說句話吧!

爸爸, 我從沒有懷疑你對我們的愛. 係比重上, 雖然係人都知你勁錫細佬(可惜, 佢唔係好覺! 哈哈!!), 但係你對我同亞妹的愛是足夠有餘的, 所以可想而知你的愛是幾咁多呢! 我愛你對人的態度及豁達個性, 使我學習助人為樂, 知足生活的道理. 我們的慳家王+環保主意者, 我們愛你, 祝你身體健康, 及我們自己定的父親節(今年是19號阿!!老細)快樂!!



至於, 澄澄爹d的父親節是怎麼過呢? 因為澄澄仲細, 唔知乜野是父親節, 而佢爹d又要返學, 所以沒有特別慶祝, 其實要澄澄同爹d慶祝, 咪即係攪到我. 禮物已經送了, 擇日再食餐勁吧!

4 comments:

said...

多麼可愛的澄澄

Little Ching said...

耿爺, 你終於搵到黎!! 果然係澄澄的超級粉c!!

said...

無錯,我係佢粉c...你每張相都影得cingching好可愛呀,多d你哋一家相更好

Little Ching said...

一家人的相..盡量啦.. 因為好多時都是影澄澄為主..