Monday 23 June 2008

回家篇

係屋企住了整個星期, 係時候返麻麻到啦. 返麻麻到之前, 一起去食晚飯先!

久違了的接放工場面:-







係屋企住的時候, 澄澄一見到我們回家就會好開心. 笑到塊面都扭曲, 很可愛的.


吃飯的時候教她做v字手勢影相..

我無論怎教她, 她都不能弄那個"v".. 可惡的小手..

差少少就v, 但她就只顧著不停係咁笑....

我的v跟她的2分3.... 澄澄, 睇黎你要好好控制下你的手指同失控的傻笑..

返到麻麻屋企仍然好開心..

高d.. 再高d..

自問媽媽只可以令你去到好似爹d咁高的高度...

"從來身高沒那麼高都不會去羨慕, 為何今天令我彷彿失一點分數? 跟你合照挺胸收腹總是攀不到, 難道不斷用力嘗試令我雙腳企高?? 我沒有六尺高 我卻會待你好..." 亞女, 第時如果你生得好高, 同媽媽出街唔准著高跟鞋嫁!! 知無!!

2 comments:

said...

次次係教會見到澄澄都係無笑容,今次你d相俾我見到澄澄笑容呢,而且係笑得好甜,好想"滅"佢臉珠"登"

Little Ching said...

係呀, 佢好怕好多人. 所以就很少笑. 同熟人一齊就會笑多d..