Friday 27 June 2008

又係泳照

係呀.. 上次端午節去了黃金海岸游水玩沙..都未upload相上來..襯大家未睇厭.. 再來一客..

看背面知道她是誰嗎??




就是澄澄!! 那次海灘全接觸有麻麻, 二姑媽姑丈表哥表妹一家, 我地一家同埋叔叔嬸嬸.





小朋友玩的時候, 連亞爸都唔理了!!


你看澄澄的肚腩將那朵太陽花"燦"大了..








回想一年前.....








那朵太陽花還是....









很鄒皮的...


一年過後, 澄澄由很怕水到不怕..是很辛苦的經營喔..

3 comments:

Anonymous said...

澄澄將太陽花變成大菊花了!我想問澄澄是否喜歡Melody呢?因為我在上次靚泳池和今次沙灘照都見到Melody水泡和Melody沙灘"墊",如果真係就好了,因為我也是"粉絲"啊!我有大量,大量Melody精品可送給澄澄啊!可以任她挑選呢!
莎朗姨媽

Anonymous said...

澄澄是否join了變靚d的programme呢?

Little Ching said...

莎朗姨媽..澄澄很喜歡粉紅色, 佢好細個已經認得melody, 但我唔知佢係咪喜歡它呀..多謝你的邀請!!

ee ....澄澄細個是否很醜怪呢?? 個陣剛剛幫澄澄剪短頭髮, 她很像男生喔, 現在留長頭髮, 似番girl啦!!