Wednesday 25 June 2008

半天假

很久沒有真正放假, 返工就返工, 放工就照顧澄澄, 那有時間好好睡一覺, 那有時間逛街, 或者high tea呢. 不過, 呢次呀風神好幫得手, 明明琴晚一早就轉8號, 諗住今日都要返工. 但係佢景然用較慢的速度著陸, 換來一班打工仔由衷的掌聲. 如果佢黎遲三四個鐘, 我地的掌聲會更響亮. 總之, 有一日充足的睡眠, 已經心滿意足. 11:15轉返3號, 亞妹11:30打電話來話佢公司唔洗返, 因為佢地的cutting point係11:00. 跟住同佢傾傾下老闆打來, 心諗唔通唔洗返, 咁好?? 老闆話: The typhoon signal is no.3 now. 我答: Yes! (唔通真係唔洗返, 個心好想笑出來!) 老闆話: Don't rush. you may go to office abt 2 to 2:30.. 我答: Yes!.....很灰!! :(

望望出面風大雨大.. 努力呀黃太!! 澄澄的奶粉錢靠晒你啦!!!



2 comments:

said...

對於打風,我做保險的就唔多想啦,會打亂我見客的appointment,所以大家都有唔同的期待呢

Little Ching said...

係呀.. 所以有時打到風.. 有時打唔到.. 好公平.. 哈哈